Fotografia: Orba?

<< Zobacz więcej w katalogu   •

to z zdięcie zostało zrobione w miejscu gdzie kiedys był cmentarz

odsłony: 3866 • komentarze: 8 • dodał: Artur666 • 2008/09/05
Orba?
Nie
-
51.35% Tak
+
Czy twoim zdaniem ta fotografia jest autentyczna?



Zobacz co sądzą o tym inni:
dodał: klaudia. data: 2008-09-09 18:22:14
moze se to kolega wy,yslil ze blisko starego cmentarza ale to by mialo sens bo to sa te cale kulki energi od duchow czy cos takiego
dodał: szymon21krakow data: 2008-09-10 16:22:37
a moze to efekt swietlny jak od slonca czy lampy? popatrzcie w prawym gornym rogu widac smuge swiatla i mysle ze to tak jak na filmach po prostu taka kulka sie tworzy, a co do orbow to wiem ze istnieja
dodał: ubidragon data: 2008-09-14 22:20:38
widziałem orba cień... xD
dodał: Synthetic data: 2008-09-15 03:55:59
Sam jesteś "orba", cholera :D
A to jest po prostu od lampy w aparacie, nic specjalnego...
dodał: tajemniczyx data: 2008-11-19 20:10:54
Synthetic--to prawda
dodał: Synthetic data: 2008-11-20 00:46:12
Dzięki za poparcie ;-)
Jeśli przyjrzycie się dobrze, można odróżnić rozbłysk od lampy od "czegoś innego", czego, powiedzmy, nie nazwę na razie.
dodał: adrianac79 data: 2009-10-10 12:33:17
nie mozna wykluczyc ze na swiecie moze zyc cos jeszcze innego od nas ale przestancie z tymi orbami tu nic nie ma a inne fotki z nimi to gra swiatel albo flesz nie wiem ale nie zadne orby komentarz ubidragona dobry heh
dodał: Zięba00 data: 2010-07-08 12:10:46
Orb (z ang. sfera) - artefakt, przyjmujący zazwyczaj formę kuli, pojawiający się przeważnie na zdjęciach wykonywanych głównie aparatem cyfrowym z użyciem lampy błyskowej.

W przypadku gdy w powietrzu znajdują się drobinki kurzu (najczęściej), krople deszczu lub owady, światło z lampy błyskowej odbija się od nich i trafia do aparatu tworząc przeważnie białe koliste elementy na zdjęciu. Zdarzają się jednak inne kolory, kształty i struktury.

Przyczyna tego zjawiska polega na tym, że przy wykonywaniu zdjęć światło flesza obiekty znajdujące się bliżej lampy błyskowej są oświetlane znacznie silniej.
Aby mieć możliwość komentowania, musisz być zalogowany. Nie masz konta? Zarejestruj się!
nieznane.pl Bądź na bieżąco! Subskrybuj nasz kanał RSS.Statystyki This Page Is Valid XHTML 1.0 Transitional :: ©2007-2009 nieznane.pl ::